Forum 6B forum Strona G│ˇwna 6B forum
Forum o 6B
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

wiec mysle ze chociaz wstepnie sie czegos naucze...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 6B forum Strona G│ˇwna -> Przedstaw siŕ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 669
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3/6
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 2:56, 11 Kwi 2014    Temat postu: wiec mysle ze chociaz wstepnie sie czegos naucze...

Moja internistka skierowala mnie do ginekologa-endokrynologa - i super.
[link widoczny dla zalogowanych]
S─ůdz─ůc po efektach dzia┼éania tego kremu na rozstepy ┼Ťmiem przypuszcza─ç, ┼╝e i te z cellulitem sobie poradz─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dentysta powiedzia┼é, ┼╝e mog─Ö je┼Ť─ç od razu.
[link widoczny dla zalogowanych]
.........................@..........

Dzieki, pozdrawiam serdecznie. [link widoczny dla zalogowanych] Oki uciekam jeszcze raz dzieki Fanka
Zycze udanych zakupow przedswiatecznych i prezentow od Mikolaja. diet─Ö trzymam, a wa┼╝─Ö wi─Öcej.... dzieki bardzo a ja nie potrafi─Ö si─Ö rozlu┼║ni─ç no i kicha wi─Öc teraz je tylko rozpuszczam w wodzie i wk┼éadam tak─ů papk─Ö,no i mam nadziej─Ö,┼╝e to zadzia┼éa,chocia┼╝ napewno mniej ni┼╝ odpowiednio w┼éo┼╝ona tabletka,buuu Jak boli to znak, ┼╝e jednak troch─Ö za wcze┼Ťnie [link widoczny dla zalogowanych]
Zapobieganie toksoplazmozie wrodzonej ja staram si─Ö jeszcze regularnie chodzi─ç na basen. schud┼éam 25kg i z porz─ůdnego d zrobi┼éo mi si─Ö kiepskie b, ale nie narzekam, podoba mi si─Ö taki malutki kto┼Ť co┼Ť wie gdzie warto p├│j┼Ť─ç Od jakiego┼Ť czasu walcz─Ö z wrastajacym paznokciem. Ale czas tak szybciutko leci, ze zanim sie nie obejrze, a beda chrzciny i pojedziemy do Polski. Ja mieszkam w Turynie i uwazam, ze mimo niskiej kultury wielu imigrantow , wniesli sporo zycia do tego skostnialego (lata temu) miasta.
[link widoczny dla zalogowanych]
i bede ta diete stosowala tak jak Ty-czyli jesli dobrze zrozumialam to na sniadanie pijemy maslanke i do tego jablko i pozniej przez caly dzien zupe?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witaj Megan27

ja polecam stal chirurgiczna a kolczyk banan, zadnych innych wymyslnych bo moga sie zaczepiac np o pasek od spodni itp, a to okropnie boli w czasie gojenia sie rany.
[link widoczny dla zalogowanych]
Witaj, inaczej nie moge starsza by mnei chyba zabi┼éa jakby sie dowiedzial─ů ze nie jem
Cennik:
[link widoczny dla zalogowanych]
) i to wszystko dowodzi jak korzystny wpływ na nasze życie ma relaks i dobre samopoczucie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Usta wygladaja bardzo ładnie sa pełne i kształtne zyskały też ładny bladoróżowy odcien co mnie cieszy
Wiecie, dieta, oczyszczanie organizmu, ─çwiczenia, to wszystko jest bardzo wa┼╝ne, ale gdy kto┼Ť naprawd─Ö si─Ö stara, a efekt├│w dalej nie wida─ç, to znaczy, ┼╝e problem mo┼╝e le┼╝e─ç gdzie indziej.

Ja stałam obok, ale bokiem do niego i nie widziałam co robi. [link widoczny dla zalogowanych] losowi?
Żaden inny program nie daje tak wysokich i realnych pieniędzy z różnych powodów, które wytłumaczę poniżej. i niewiem dlaczego,no fakt ze od czasu do czasu je prostuje ale nie zawsze. na twoim miejscu zdobylabym nowe zaproszenie i od razu szla do ambasady.. kupilam juz 4 tusze za kadym razem inne i tylko z jednego nie bylam zadowolona bo ten tusz normalnie byl w sklepe za ok100zl a ja kupilam na alegro za 15 zl takze to na moj glupkowaty rozum to wiadomo ze podroba ale to na wlasne zyczenia zrobilam ale z pozostalych bylam mile zaskoczona nawet jak by sie okaZALY PODROBAMI ALE nie sadze bo zawsze super opakowane i i wygladaly jak orginaly To by było chyba na tyle moich porad. [link widoczny dla zalogowanych]
I to ju┼╝ jest baaaardzo duzy post─Öp Krok do przodu Gratuluj─Ö niech Ci wpadn─ů do koszyczka mam problem, widzialam ostatnio w jakiej┼Ť gazecie taka extra fryzurke kobitka miala kr─Öcone wlosy tak jak my oczywiscie fajnie wycieniowane, z przody d┼éugo┼Ť─ç mniej wiecej do brody a z tylu krotsze. oj, to chyba jeszcze nie spotka┼éas nikogo kto by┼éby cho─ç troch─Ö jadowity Ja w┼éasnie wczoraj by┼éa w salonie do kt├│rego chodzi┼éam poprzednio i by┼éam zawsze zadowolona. olejkiem arganowym? Kiedy si─Ö wypakowywalam zauwa┼╝y┼éam ze siostra zostawi┼éa w torbie lakier do w┼éos├│w notatnik i ladowarke do aparatu.
[link widoczny dla zalogowanych]
A -i jeszcze jedno:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest to dla mnie bardzo wa┼╝ne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
on mnie kocha, ale nie wiem czy mu wierzy─ç, znamy si─Ö dopiero 3 miesi─ůce.
[link widoczny dla zalogowanych]
witaj walczaca,
[link widoczny dla zalogowanych]

badan wykonywanych przez osrodki akademickie to wiekszosc z tych badan jest sponsorowana przez koncerny spozywcze i tak ustawionych zeby wyniki zadowalaly odbiorce.
[link widoczny dla zalogowanych]
Calkowicie mam 3 w gorze, 1 w dole . mam b.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co mog─Ö powiedzie─ç to tylko tyle, ┼╝e by┼é to m├│j strza┼é w dziesi─ůtk─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
A u Przybylskiej ta niby 'zmiana' jest jaka┼Ť totalnie dla mnie wymy┼Ťlona...
Kiedy┼Ť bardzo du┼╝o eksperymentowa┼éam!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na szczescie posiadam kopie listu poleconego do p.

Hej to i ja sie przywitam...we Wloszech od paru tygodni, tutaj jest teraz moj dom. [link widoczny dla zalogowanych] Kurcze niestety mieszkam w Krakowie i jest mi ci─Ö┼╝ko poleci─ç ci jak─ů┼Ť kosmetyczk─Ö w Warszawie, ale sama kiedy┼Ť potrzebowa┼éam dobrej kosmetyczki i w poszukiwaniach pom├│g┼é mi vortalwww.firmy.net.
´╗┐siemka trejdowcy.W┼éa┼Ťnie sko┼äczy┼éem prac─Ö pij─Ö sobie piwko i klikam tu sobie.Zywa ty jedyna tu dzia┼éasz a reszta to chyba si─Ö boi cokolwiek powiedziec o zywcu.U nas w Trade panuje dziwny spok├│j wszyskich to zaskakuje wr─Öcz przera┼╝a bo zatym mog─ů stac jakie┼Ť zmiany.Ko┼äcze ju┼╝ bo potych piwkach zaczyna mi si─Ö kr─Öcic w g┼éowie.Po takiej robocie co┼Ť si─Ö chyba od ┼╝ycia nale┼╝y?????????.POZDRAWIAM!!!!!!!! czy south beach/montignac rzeczywi┼Ťcie dzia┼éa w leczeniu bulimii? No wlasnie...pospieszylam sie Ja pisalam o podrozy za ocean. zadnej pracy sie nie boje.hahahaha.A ty SCOIATTOLO gdzie mieszkasz? [link widoczny dla zalogowanych] x_balsam_nawilzajacy_biolage_1094ml.html [link widoczny dla zalogowanych]
Cena nie wsp├│┼émierna do wykonanego strzy┼╝enia. Klasyczny uk┼éad: generalnie dosta┼éam tylko masc (clotrinazolium czy jakos tak) doraznie na swedzenie, i potem mam sobie kupic feminella vagiC - jak czytalam to sa globulki dopochwowe przywracajace wlasciwe ph w pochwie.. ewelinaewelina1 wejdz na strine gazeta.pl na forym dziecko i watek mama cud , tam sa dziewczyny co dyskutuja o meridii Czy czym┼Ť smarujecie to miejsce? Takich cud├│w nie ma. ........
Boli bardzo, czasem mam wra┼╝enie ┼╝e pali od ┼Ťrodka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a poza odkurzacz zbiera wszystkie kurze itd z naszego domu bedziesz to stosowac na sama skore czy przez jakies legginsy np???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] ews&file=article&sid=5909&alt=54 Rany Julek, ciuchy, kosmetyki - to ja rozumiem, ale sprz─Öt????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo denerwowałam sie na sama mysl o goleniu okolic wiecie jakich.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja tak samo jak Ime...prywatnie do lekarza a operacja na NFZ,nie sta─ç mnie cho─ç najgorzej nie zarabiam .No a od czego oni s─ů w panstwowych szpitalach???┼╝eby ┼║le operacje robi─ç??nie kumam

Wiem,┼╝e jest bardzo ci─Ö┼╝ko,bo sama jestem w takim zwi─ůzku,ale uwierz kochana i pos┼éuchaj dziewczyn,┼╝e tylko dzi─Öki terapii jeste┼Ť w stanie funkcjonowa─ç w miar─Ö normalnie.I to te┼╝ nie nast─ůpi natychmiast. [link widoczny dla zalogowanych] Nie patrzcie na wag─Ö
I tez bez sensu ze ktos zaklada ze schudnie w mies tak poje, a potem wroci do slodyczy bo zlapie z nawiazka co schudl. I Dlugo do kompa nie zasiadalam,kurcze czasu zaczynz mi brakowac. A JA NIENAWIDZE KOLORU BEŻOWEGO i Zaraz założe topik antybeżu!!!! dokładnie... [link widoczny dla zalogowanych]
(Bo spo┼╝ywanie np 200 kcal dziennie (bo reszt─Ö b─Ödziemy wymiotowa─ç) przez par─Ö lat... witam To moja zas┼éuga Chochlik maganda = zwierze Mi┼éa, fachowa obs┼éuga Wtedy bardzo sie poce - to tak┼╝e nie jest mi┼ée. w sumie zgadzam si─Ö z ag─ů , jest ci─ů┼╝ko ale dasz rad─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
stosuj─Ö wspomniane Osmo do wlos├│w suchych i zniszczonych z serii deep moisturising, i zamieniam je z Joanna z serii z apteczki babuni.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 6B forum Strona G│ˇwna -> Przedstaw siŕ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin