Forum 6B forum Strona Gwna 6B forum
Forum o 6B
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Z współczesnych Uwielbiam starego Portera i właściwie wi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 6B forum Strona Gwna -> Przedstaw si
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 669
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3/6
Skd: Finland

PostWysany: Wto 17:55, 08 Kwi 2014    Temat postu: Z współczesnych Uwielbiam starego Portera i właściwie wi

Wszyscy muzulmanie maja obowiazek ochrony islamskich niewiast przed niewiernymi.
[link widoczny dla zalogowanych]
ale jak ktos sie zaprze to da rady!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
bezskutecznie albo skutecznie na chwile.
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja jakoś się trzymam i nie wymiotuję, ale w zasadzie nawet nie mam po czym - ostatnimi czasy nie mam na nic siły i jedyne o czym myślę to sen... [link widoczny dla zalogowanych] ...gdyby nie te mysli to byloby idealnie.
2 natasha bedingfild - wild horses powoli oswajam organizm z brakiem pieczywa,ziemniakow,posilki serwuje bez nich,jutro chlopaki chca spagetti,nie wiem czym zastapie makaraon :/ Tu mozna poczytac cos ciekawego na ten temat: Może trochę niewygodny jest pomiar pulsu, ale z tego co widziałem to większość orbitreków tak ma. Anna Mucha [link widoczny dla zalogowanych]
U nas tez zaczeło sie banalnie mały jak miał ok 2 miesiecy zaczął zezowac a wczesniej ropiało mu oczko.Przemywałam i pomagało.ale ze juz mamy chore pierwsze dziecko to dmucham na zimne i pojechałam z nim sama do okulisty a tak zeby sprawdzic,i jaki szok kiedy po zbadaniu lekarz stwierdził zmiany na dnie oka i blizny na plamce żółtej.Potem potwierdzilismy to u drugiego okulisty a on mi powiedział ze mój syn juz nie bedzie widział na to oko i nie ma na nie ratunku.Przeryczałam cała sobote a w poniedziałek załatwiłam mu cudem miejsce w Centrum Zdrowia Dziecka .Tam dostalismy leki i za 2 miesiace jedziemy na kontrole bo to sa toksyczne leki i maja duzy wpływ na organizm.Wtedy bedzie miał jeszcze jedno badanie okulistyczne i mam cicha nadzieje ze bedzie troszke na te oko widział.Co do badań to prawda jest taka ze ja mogłam sie zarazic tokso nawet przed samym porodem a wtedy juz testów nie robiłam.Niestety nikt pozniej nie zaproponował mi zrobienia ich po porodzie bo wtedy mały miałby jeszcze szanse widzieć.Musze sie nauczyc z tym życ i dodawac sił mojemu dziecku kiedy bedzie miał chwile załamki.a jak twoje dziecie sobie radzi z tym ze ma słaby wzrok? ale zjadlam przed chwila ziemniaka , a do tego gotowane brokuły- juz lepiej witam wszystkim.. BIOSILK po umyciu a nalepiej codziennie na suche lub mokre wsmarowywac ewela20 wierzę ze mi odpiszesz na maila proszę farbowałam na średni brąz a wyszedł obrzydliwy czarny Samą tamponadą da sie wyleczyć mniej zaawansowane wrastanie. Jeszcze pytanie - czy żeby korzystać z tych staży trzeba mieć status bezrobotnego?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

loreal profesional super
[link widoczny dla zalogowanych]
Oto moje ulubione wielkie hity lat 70,80tych koniecznie sciagnijcie i posłuchajcie bo warto!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam zamiar zostac tam min rok.
[link widoczny dla zalogowanych]

Dodaj jeszcze noc, ranek, kobiety leżące na salch 2 doby... [link widoczny dla zalogowanych] Czyli o horkruksie myślisz dokładnie tak jak ja
Nie sadze zeby czekali do wrzesnia skoro to goracy problem. To bylo dopiero traktowanie jak wibrator. Pozdrawiam. Hej dziewczyny, byłam dziś pierwszy raz w życiu u ginekologa, stwierdził, że mam nadżerkę i przepisał mi gynalgin.Mam go brać jako przygotowanie do cytologii, na którą kazał mi przyjść za miesiąć.Kupiłam dziś ten lek i nie wiem, czy mam brać teraz, czy na 10 dni przed cytologią, bo lekarz nic nie wspomniał, a ja głupia, ze stresu nie zapytałam kupuję jutro i startuje z wami [link widoczny dla zalogowanych]
N a razie na spokojnie. nie bylo wazniejsze ale po dwóch miesiącach ten kolor sam się zmył... Przywitałam go i nagle - przecierz go znam ! Zara??? Chodziło mi o to,że co to za porównanie,że Kayah się nie przyznaje skoro nos ma i tak gorszy niż przed i w ogóle ma się do czego przyznawać,bo u niej widać,że coś poprawiła... 2 kawy czarne z dodatkiem odrobinki mleka
Oczywiście nic nie będę w tym kierunku robić.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem czy to najlepsze rozwiązanie jak na sam początek.

cinzano bianco
[link widoczny dla zalogowanych]
ja cwicze na orbitku od sierpinia i widze rewelacyjne efekty!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Trafiłam na ATF a teraz na ECKS .....i co mam wybrać???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie wiem ,czy któras z Was slyszała o peelingach fotodynamicznych.Mysle ze to teraz taki hit wsród tego zabiegu. [link widoczny dla zalogowanych] Zapach bazylii, pomarańczy i goździków kojąco wpływa na osoby vata wypróbuj je w postaci kadzidełka lub olejku zapachowego, kiedy przychodzą ciężkie chwile;
Lekarza poleciła mi koleznka, która miała sporą bliznę po operacji a jej z kolei inna koleznka, która tez robiła jakieś blizny. nie wiem czy za wcześnie po jedzeniu zaczęłam w Opolu, to wierzcie mi jest najlepsza, w reklamach google pisza: Tak czytam Wasze wpisy i żałuję, ż ewcześniej nie trafiłam na ten topik, bo już dawno miałam ochotę zabrać się za porządną głodówkę celem oczyszczenia organizmu, ale...albo ja czytam niewłaściwe lektury, albo docierają do mnie same bzdury. Mialam duze opory, ale raz kozie smierc, i oplacilo sie. [link widoczny dla zalogowanych]
światłoterapia światłem LED jest całkowicie bezbolesna I mi też to się nie podoba. A w ciągu dnia - to co Ci najlepiej smakuje - tylko więcej ! pozdro! I bądź tu mądry Nie będę sie tu rozpisywać o salonie, tłoku jaki tam panuje, dziwnej obsłudze. Elo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy moge znalezc Cie na jakims czacie lub jakos pisac do Ciebie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Każdy tu pisze o podobnych objawach ale nikt nie pisze co mu pomogło.Chyba sa osoby ze zauwazyły w koncu jakąś poprawę?Proszę napiszcie co Wam pomogło?
[link widoczny dla zalogowanych]
Lepiej zebyście jakoś zapomniały o nich , bo jak ich lepiej poznacie i naprawdę okaże się, że nadajecie na tych samych falach to wtedy już może być problem, tym bardziej, że macie w większości poukładane życie uczuciowe A Ksiądz jak nawet wystąpi to do końca życia w 90% przypadków jest nadal Księdzem , tyle, że nie nosi sutanny !!! dla nich to sport, zabawa...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie mdlejecie? [link widoczny dla zalogowanych] Bliscy i oddaleni
W Klinice w której pracuje zabieg frakcjonowania laserowego trwa 3 i pół godziny i niestety wymaga co najmniej 5 dniowego siedzenia w domu. hej Właśnie nabyłam jak to nazywają śmiesznie w sklepie rowerek eliptyczny Chyba nie pomyliłam nazwy Kupiłam w dehcatlonie i wiecie co ale śmieszny trochę jest ten sklep. A widzieliscie jak Kukulska reklamuje wode mineralna na TVN? U mnie niewiele się zmienia poza tym,że mamy sezon urlopowy a nasz kierownik puścił 4 kierowców w jednym czasie na urlop.Nikogo nie zatrudnił na ten czas , bo po co jak reszta da sobie świetnie radę.To nic, że zaczynamy o 6 rano i kończymy o 21-22, Przecież pracujemy w takiej świetnej firmie.Dzieci niedługo zaczną mówic na mnie wujek.Ciekawi mnie tylko co na to wzystko powie ITD i inspekcja pracy, bo mamy się tam zamiar wybrac cała ekipą. [link widoczny dla zalogowanych]
Widocznie ta dieta po prostu nie jest dla wszystkich. biały, kremowy, czy cokolwiek zblizone do bieli - nie mozna robic konkurencji pannie młodej a interesują się mną nie rówieśnicytylko panowie w wieku 40-60 lat Ona chyba zapomina że subitramina była legalnym lekiem dostępnym w aptekach. Wstałam o 8, zrobiłam sobie herbatkę z kilkoma kroplami cytryny, wypiłam połowę. Na początku wyszła jedna jedynka dolna potem było trochę wolnego i następna, a teraz cztery na górze nie zdążyły wyjść i na dole coś się zaczyna dziać . Nie polegajcie jednak na kalendarzyku, bo to również jest nieskuteczna.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
6-ty dzien za mna!


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 6B forum Strona Gwna -> Przedstaw si Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin