Forum 6B forum Strona Gwna 6B forum
Forum o 6B
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Znalazła taki artykuł:

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 6B forum Strona Gwna -> Przedstaw si
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 669
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3/6
Skd: Finland

PostWysany: Sob 10:36, 05 Kwi 2014    Temat postu: Znalazła taki artykuł:

Ja mam ten problem, że mam wargi asymetryczne i górna nie jest mała, ale opadająca.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja właśnie zobaczyłam tego mini tarantulę i weszłam do internetu poszukac czegoś anty i tak się zasiedziałam czytając te wasze wypowiedzi i solidaryzuję się z wami.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bałam się trochę bo nie widziałam efektów ich pracy wcześniej ale jest ok. [link widoczny dla zalogowanych] Dość popularne słówko.
aa i jeszcze cos radze zaczac od przesietlenia biodra tego gdzie masz skrocenie(a najlepiej dwoch) mzoesz miec takze zwichniecie stawu biodrowego to co ja mialam w dziecinstwie to takze powpoduje skrocenie konczyny (wypada kosc z panewki) a jak cie boli to tak niesttey moze byc pozdrawiam Ania W ciągu dnia też bez pampersa, nawet wychodząc z domu im nie nakładam. a te takie wycieruchy jest po rozwodzie cywilnym o który on wystąpił, wniósł też pozew do sądu kościelnego o unieważnienie zawarcia małżeństwa. [link widoczny dla zalogowanych]
czy ktos robil sobie w katowicach analize kolorystyczna? nadmiar skóry wcale nie została zniwelowana. Ja znam taką, a nawet parę! Na razie czytam, podziwiam, zbieram wasze doświadczenia i niedługo zacznę, liczę na Wasze wsparcie, bo to zawsze raźniej i łatwiej. Witam dziewczyny, u mnie dzis mija 7 dzien romansu z L. jem kaszkę manną na półpłynno Nie bede ci opowiadac jak wyglada praca na moim stanowisku bo i tak nie uwierzysz........
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam do siebie zaufanie i wiem że wyjdzie mi to perfekt (przynajmniej tak bym chciała ) mam zaprzyjaźnioną babeczkę która da mi tyle próbek kosmetyków żebym wybrała to co będzie najlepsze.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest tam lista osób które zakładają klamry i te osoby się na tym znają a więc pomogą. hej mam ten sam problem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Potem miałem problem z drętwieniem mięśni nóg i rąk. [link widoczny dla zalogowanych] 7) jezeli bylo zawarte przez pelnomocnika bez zgody sadu lub jezeli pelnomocnictwo bylo niewazne lub skutecznie odwolane
No mi wlasnie tez bardzo szybko rosl mimo, ze nie mialam nadwagi. Piszcie o swoich spostrzeżeniach co Wam pomogło ? będziesz miała trening o jeden dzień dłuższy, ale mięśnie przecież na tym tylko zyskają. Cheddar, Gouda, Mozarella, Camembert, Brie, Szwajcarski, Sery krowie, owcze, kozie Będzie dobrze ! [link widoczny dla zalogowanych]
oczywiscie tatlim, nie zamierzam nikomu niczego udowadniac na pewno zmaleje nie ma sie co oszukiwac Czu tam u ciebie glowki do cwiczen sa tanie?albo dobre nozyczki np.Jaguar?.Tu glowka kosztuje ponad 100zl.Czy niema tanszych?nozyczki to kumam,tez kosztuja od 100zl takie naprawde super!Ja powoli bede kupowac ksiazki,swoj sprzet no i moze glowke albo dwie Dobrze ze tu jestescie, widze ze nie jestem osamotnona w tym temacie u mnie te dretwienia zaczely sie poporodzie, malo tego ze dretwienia ramion rak dloni od paru dni dretwieje i sztywnieje mi kark, malo tego tak puchne ze cos strasznego i wiecznie mam zimne dlonie.Po pierwszym porodzie lekarze zrzucli to na miano tego ze mialam cesarke a co za tym idzie zostal mi podany epidural w okolicach kregoslupa i ich zadaniem to bylo tego przyczyna i po u[plywie pol roku mialy te bole ustapic a tu pech jestem obecnie po drugim porodzie juxz ponad 5 miesiecy i dalej boli jak nie wiem co i coraz mocniej czasami nie mam sily dziecku butelki z piciem podac bo po prostu nie daje rady jej chwycic w place.I tak mecze sie z ta dolegliwoscia juz ponad 3,5 roku i po takim czasie udalo mi sie zmusic w koncu mojego lekarza na wyslanie mnie na jakiekolwiek badania i we srode ide na MRI glowy i odcinka szyjnego zobaczymy co wykaze. Górna warga była z lewej strony większa niż z prawej,a lekarz odmówił poprawek czy udalo ci sie wsrod znalezionych osob poznac kogos WOLNEGO i chetnego na zwiazek ?? 4) Uwaga na temat witamin jest pozbawiona sensu. z Avonu kosztuje ok.20zl.
i przekłułam sobie pępek yeahhh!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

;/
[link widoczny dla zalogowanych]
ja mysle, ze taka grudka nie przeszkodzi w zabiegu ale i tak musi to zobaczyc specjalista bo ja sie na tym nie znam tak mi sie tylko wydaje W tej chwili ograniczyłam jazde na rowerze do 2x w tygodniu, własnie z powodu nóg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja też mam kręcone włosy do ramion , we wtorek idę do fryzjera nie mam pojęcia co z nimi zrobić , mam grzywkę, po pewnym czasie robią się z niej takie kręcone rurki . [link widoczny dla zalogowanych] Marianko,hormony moga spowodowac raka piersi i wcale nie trzeba byc ze tak powiem dziedzicznym.Kobiety często chca dłużej utrzymaćmłodość,tak im sie wydaje bo czasu nikt nie zatrzyma i jedza te hormony a pozniej zastanawiaja sie skad mają żylaki,własnie zmiany w piersi jak sama mówisz.
z drugiej strony duzo optymizmu zyciowego i chęci do ćwiczeń np. O dziwo nie ciągnie mnie do słodkiego czy kanapki, jeśli już miałabym coś przekąsić to raczej jakiś serek danio czy płatki (moje ukochane cheerios) z mleczkiem. Jezeli chodzi o mnie to dziweczyny tragedia. jesli chodzi o turystyczna to mozna wystapic do ambasady kanadyjskiej o przyznanie takowej lub mozna po prostu liczyc na to ze nie bedzie zadnych klopotow na granicy. Czy w Anglii mozna ukonczyc szkole srednia dla doroslych i uzyskac maturę? [link widoczny dla zalogowanych]
Cześć dziewczyny, najłatwiej głoduje się w grupie. zastanawia mnie czy wiek ma jakis wplyw na wasze odpowiedzi ! do 27-iu było ostro, między 27-31 było lepiej = sporadyczne kompulsy, po nich mniejsze wyrzuty - no bo co? Ahaaa,czyli Ty masz jeszcze inaczej zalecane podawanie Bromegron,widac to jest sprawa inwidualna każdego organizmu... cesarka. 2.Doceniam,ze Michal chcial jak najlepiej , ale czasami mniej bywa lepsze niz wiecej....stoje Michala i Anki byly koszmarne. Flądra
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hmmm niestety nie moge ci pomoc, ale moze inaczej zatytuul topik?
[link widoczny dla zalogowanych]
raqun - generalizujesz, ale chyba nie uda sie nikomu Ciebie przekonac ja np. Nie ma mnie w Polsce i bardzo trudno zorganizować mi wszystko jak trzeba.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie ogólnie już dobrze,chociaż jeszcze śpię na wznak,wsparta na 2 poduszkach;próbowałam leżeć na boku(jak zwykle),ale obawa o szwy kazała mi na- tych-miast wrócić do pozycji na wznak,nie ma co szarżować.Głowa do góry ,Olala,są zdecydowanie gorsze operacje niż usunięcie tarczycy.Trzymaj się,pozdrawiam serdecznie - dan47.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

miejsce nie ma zaznaczenia -jakoś dojadę ;P ale chcę mięć wybór Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedz [link widoczny dla zalogowanych] czesc dziewczynki
ogladałam kiedyś film dokumentalny w telewizji i operacjahc plastycznych gwaizd kina! mystoryof a u jakiego lekarza byłaś i w jakiej klinice w warszawie ale naprawde polecam..... [link widoczny dla zalogowanych] # [link widoczny dla zalogowanych]
Potem długo jeździłam na zabiegi mikrodermabrazji mechanicznej kryształkami glinu pod ciśnieniem, były to bolesne i drogie zabiegi, ścierali mi skórę aż do krwi i stosowałam krem kolagenowy na to, ale efekty były niewspółmierne do kosztów, więc musiałam zaprzestać, choć niewielka poprawa była widoczna. nie wiem jak sie umalowac zeby nie wyglądać jak śmierć. ja myślę ze jednak dobry będzie błękit,taki żywszy błękit,właśnie jasny turkus. OD POCZATKU CHODZE NA ZAMENHOFA I NA OSTATNIEJ WIZYCIE MOJ LEKARZ NIC MI NIE MOWIL O ZADNYCH KOLEJKACH WPISACH ODSYLANIU TYLKO MAM SIE ZGLOSIC JAK ZACZNE RODZIC I TYLE. dwóch gniewnych ludzi - super!!! Wtedy bol jest klujacy, ciagnacy. A jeśli chodzi o takie miejsca myślę, że jednym z lepszych jest Good Time day spa, mają nowoczesny sprzęt, plus świetną kadrę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Juukla dnia Nie 13:03, 06 Kwi 2014, w caoci zmieniany 2 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 6B forum Strona Gwna -> Przedstaw si Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin